Sep 30, 2016

September last

IMG_6686
Tänään on mun synttärit. Tasan 20 vuotta sitten mä synnyin tähän maailmaan. Jotenkin tosi outoa ajatella, että oon jo elänyt kaksikymmentä vuotta, 240 kuukautta, 7305 päivää. 20 vuotta on älyttömän pitkä aika, mutta ainakin viimeiset pari vuotta on mennyt ihan hujauksessa. Jo kaksi vuotta on kulunut siitäkin kun musta tuli täysi-ikäinen, sain ajokortin ja vastuu kasvoi. Mun korvaan "kaksikymmentä vuotias" kuulostaa tosi vanhalta. :D Tai ainakin kun sillä kaksikymmentä vuotiaalla tarkoitetaan mua niin apua! :D Ei mulla oo yhtään semmonen fiilis, että olisin "aikuinen". Tai mitä "aikuisella" sitten loppujen lopuksi edes tarkoitetaan, en tiedä! Mutta jos suoraan puhutaan niin mitä vanhemmaksi kasvaa niin sitä enemmän mua nykyään oikeesti ahdistaa omat synttärit ja se että taas se luku kasvaa isommaksi yhdellä. Ennen tätäkin päivää yritin pääosin vain olla ajattelematta koko päivää ja käskenyt muita olla muistuttamatta siitä sen enempää. Mutta kai tää tästä! Ikä on vaan numero ja se numero kasvaa vuosi vuodelta ja sen kanssa on vaan elettävä. Nyt sain tän kuulostamaan siltä, että aikuistuminen on maailman kamalin asia. :D Tällä hetkellä se ehkä vähän kyllä tuntuukin siltä... 


IMG_6762

2 comments:

  1. No ainakin sinun vanhemmille sinun aikuistuminen on varmasti iloinen asia :) Lapset vain paranee vanhetessaan <3 Onnea vielä kerran Viola täältä koko Lohikaisen porukalta!

    ReplyDelete
  2. Onnea näin päivä myöhässä! :)

    ReplyDelete