Sep 1, 2016

September 1st

IMG_5955
Syyskuun ensimmäinen päivä lähti käyntiin kun heräsin ilman herätyskelloa vähän ennen yhtätoista kun mun kännykkään oltiin soitettu neljä kertaa tuntemattomasta numerosta. Soitin heti herättyäni numeroon takaisin ja eräästä työpaikasta, missä olen ennenkin ollut töissä oltiin kyselty ja sain itselleni töitä huomiseksi ja ensi viikoksi! Joka on tosi jees, koska koulukaan ei ole vielä kunnolla alkanut niin on kiva saada vähän jotain järkevää sisältöä päiviin kotona hengailun sijasta. 
IMG_5973
Tiistain ensimmäistä koulupäivää jännitin ihan turhaan. Uusi koulu, tilat ja tapahtumat vaikuttavat tosi mielenkiintoisilta ja uudet luokkalaiset rennoilta tyypeiltä. Ensimmäisinä päivinä tutustuttiin paremmin muihin ihmisiin, tuleviin kursseihin ja meille kerrottiin kaikennäköistä infoa ja tietoa, joista en kyllä muista enää puoliakaan. Päästiin myös kiertelemään luokkatiloja ja innoissani olen ainakin koulussa olevasta studiosta, jota päästään vapaasti käyttämään kunhan saadaan "ajokortit" suoritettua. Itse opiskelua odotan kyllä eniten ja, että päästään kunnolla opiskelun makuun ja työn touhuun. 
IMG_5969
Tänään oon ollut koko päivän neljän seinän sisällä. Täyttänyt kalenteria, hakenut työpaikkoja, tehnyt lounasta huomista varten, katsonut telkkaria villasukat jalassa, juonut ainakin kolme lasillista kylmää kaakaota (mun lempparia!) ja siivonnut vaatekaappeja ja tajunnut, että mulla on ihan järkyttävä määrä vaatteita ja kenkiä, jotka on mulle joko liian pieniä tai ne ovat vaan lojuneet koskemattomina kaapin perällä. Siinä ainakin viikonlopulle vähän projektia. Tosin viikonlopuksi on luvattu suht aurinkoista keliä, kesän viimeiset jätskit kuulostaa ainakin mun korvaan hyvältä idealta. 

No comments:

Post a Comment