Sep 12, 2016

I bought flight tickets!

GOPR1042
Fiksuimmat varmaan osaa jo otsikostakin päätellä, mutta mä ostin itselleni lentoliput! Minne? Se jääköön vielä kysymysmerkiksi....... ;-) Ne ketkä seuraa mua Snapchatissa (nimimerkillä: vviolaa), saattavat saada sen selville lähtöpäivän lähentyessä mun snäpistä. Blogin lukijoille matkakohde selviää luultavasti vasta kun pääsen kohteeseen perille. Koneen otan kyllä mukaan, tosin wifistä ei ole varmuutta. Sen voin tulevasta kohteesta paljastaa, että se sijaitsee Euroopan rajojen sisäpuolella, euro on valuutta ja lämpötila huitelee parinkymmenen asteen paremmalla puolella! Eli ei siis tarvitse vielä laittaa kesävaatteita kaapin perukoille odottamaan ens kesää haha! Lähtöpäivä on jo siis tulevana keskiviikkona eli ylihuomenna. Lentoni lähtee kasin aikoihin aamulla Helsinki-Vantaalta ja perillä oon jo puolen päivän aikoihin paikallista aikaa. Lennän Helsingistä yksin paikkaan X, jossa mua odottaa muutama tuttu ihminen, joista toinen ei edes tiedä että oon tulossa. Aiotaan siis yllättää kyseinen henkilö, toivottavasti yllätys onnistuu. Oon superinnoissani tulevasta lomareissusta ja siitä, että pääsen edes hetkeksi pois stressin keskeltä ja stressaamaan niinkin isoista asioista, että mitä syödään illalla ja menisinkö tänään rannan sijasta kaupungille shoppailemaan vai kiertelemään nähtävyyksiä. Oon kyllä loman tarpeessa kun en "oikealla kesälomalla" kerennyt kunnolla vain olemaan. Ja matkakuumekin on vaivannut mua jo jonkin aikaa kun muut kaverit ovat päässeet kiertämään toiset Kreikan saarta ja toiset Espanjan kaupunkeja. Toivotaan, että ei tule mutkia matkaan ja lennot yms sujuu suunnitelmien mukaan. Muutenkin yksin matkustamisessa on oma jännityksensä. 

No comments:

Post a Comment