Aug 30, 2016

Thanks Summer, you were nice

IMG_5332
"Mul on vuodessa vaan yksi kesäloma" kuvastaa mun kulunutta kesää aika hyvin. Ensimmäinen kesä ikinä kun oon koko kesän ollut töissä. Tietenkin vähän harmittaa kun muut kaverit viettivät lämpimät kesäyönsä ulkona pitäen hauskaa milloin missäkin niin samaan aikaan itse olin jo herännyt aamuviideltä ja matkalla kuudeksi töihin. Tosin sain lisää työkokemusta, kerättyä rahaa säästötilille ja mun työkaverit olivat aika hauskoja tyyppejä. Kesä lähenee loppuaan ja tänään koittaa paluu takaisin koulunpenkille reilun vuoden välivuoden jälkeen. Tosi outoa mennä takaisin kouluun opiskelemaan, mutta odotan kyllä innolla mitä kaikkea syksy, uusi koulu ja uudet kuviot tuovat tullessaan! Toivottavasti kaikkea mielenkiintoista.
IMG_5368
Viikon kesälomasta huolimatta mun kesä oli aika jees! Kävin vuoden parhailla festareilla Ruisrockissa, tapasin monta monta uutta ihmistä, shoppailin aivan liikaa, heitin vihdoin kahden vuoden takaisen talviturkkini jääkylmässä merivedessä, veneilin perheen kanssa lähivesistöissä, vietin aikaa kavereiden kanssa, nautin valoisista kesäöistä, söin grilliruokaa, tein roadtrippejä ympäri Suomea, nautin aurinkoisista ilmoista, matkustin äidin kanssa päiväreissulle Tallinnaan, valvoin 24 tuntia putkeen, huvittelin Särkänniemessä pikkusiskon kanssa, mökkeilin, olin koko kesän kesätöissä, söin paaaljon jäätelöä ja ...

Siinä oli osa mun kesäkuukausien tekemisistä tiivistettynä muutamaan riviin. Nyt mulla onkin jo vähän kiire valmistautua ensimmäistä koulupäivää varten. Täytyy sanoa, että mua jännittää ihan älyttömästi, mutta todennäköisesti jännitän ihan turhaan. Onneksi mun uudelta luokalta löytyy yksi tuttu kasvo kenen kanssa voin jännitellä yhdessä.
IMG_5351

No comments:

Post a Comment