Aug 5, 2016

Holiday well spent

Loma tuli ja loma meni ja nyt onkin jo yksi loman jälkeinen työviikko takana ja kaksi viikkoa töitä vielä edessä. Miten viikot kuluukin niin nopeasti ohi? Nyt eletään jo elokuuta! Mun viikon mittainen kesäloma oli täynnä kaikkea sitä mitä mä mun lomalta toivoinkin. Ilmatkin olivat ainakin alkuviikosta ihan tosi hyvät ja aurinkoa riitti. Ja lomafiilistä.
image
1 Ensimmäisenä loma-aamuna maanantaina laitoin Ainolle viestiä ja ehdotin roadtrippiä Helsinkiin ja parin tunnin päästä sitten lähdettiin! Aina Helsingissä poiketessa on melkeinpä pakko käydä syömässä Vapianossa, kun Turussa ei sellaista ole. Pasta carbonara ja jääkylmä kokis ei pettänyt tälläkään kertaa 2 Selfietä Kampin hississä kun oltiin menossa takaisin parkkihalliin autolle 3 Elisan kanssa lähdössä roadtripille Tampereelle! Tampere onkin mun uusi lempparikaupunki jos niin voi sanoa. Ajeltiin ympäri Tamperetta, etsittiin pokemoneja, haettiin pirtelöt Burger Kingistä, pelattiin korista keskellä yötä, käveltiin pelottavalla sillalla, katsottiin kauhuleffaa porukalla, saatiin aamupalaa sänkyyn ja mentiin aamukahdeksalta nukkumaan 4 Mun mielestä mun näkö on paljon huonompi kuin ennen ja oon jo pitkään miettinyt silmälasien hankkimista. Ohimennen oonkin jo vähän katsonut kehyksiä ja noihin Cheap Mondayn mustiin kehyksiin ihastuinkin heti
image
1 Tampereen kamut kävi moikkaamassa Turussa ja päätettiinkin lyhyen shoppailukierroksen jälkeen suunnata meidän mökille syömään, uimaan ja saunomaan. Yömyöhään ajettiin vielä ympäri Turun keskustaa, käytiin mäkkärissä ja pelattiin koripalloa Parkin kentällä. Nukkumaan omaan sänkyyn pääsin vasta neljän jälkeen. Oli ihan älyttömän hauskaa taas jälleen kerran 2 Kenkäkuume iskee aina tasaisin väliajoin, joskus vähän yllättäenkin, kaverin Niken Air Maxeja kokeillessa päätin, että seuraavat kengät mun ostolistassa on Maxit! 3 Vähän harjottelemassa solmujen tekemistä :D Ei ihan sujunut.... 4 Veneilemästä tulossa. Veneily + mökkeily = tykkään!!!!!
image
1 Uudet juoksulenkkarit! Nyt pitäisi vielä saada peppu ylös Netflixin äärestä ja ulos juoksemaan... :D 2 Törmättiin Ainon kanssa aivan ihanaan Youtubesta tuttuun Stinaan Hernesaaressa meidän extempore Helsinki roadtripillä. Saatiin vielä yhteiskuva ja snäppiterveiset mun pikkusiskolle 3 Iidan ja isin kanssa Raision venesatamassa hakemassa meidän venettä 4 Oltiin yks ilta moikkaamassa muutamia kavereita Turun keskustassa, mutta laiskat kaverit eivät jaksaneet tulla alas asti niin jutskailtiin parvekkeen kautta pari tuntia naureskellen

Miksi kesän täytyy loppua? :-(

No comments:

Post a Comment