May 27, 2016

Fridayssss

Collage_Fotor10
Vihdoin perjantai. Ja viikonloppu. Se tunne kun saa seuraavat kaksi yötä nukkua vähän pidempään, olla käyttämättä herätyskelloa eikä tarvitse nousta ennen kello viittä aamulla, saa aamuisin rauhassa herätä ja syödä aamupalaa ja katsoa samalla Netflixiä ilman mitään kiirettä. Oon alkanut ihan eri tavalla arvostaa viikonloppuja kun oon nyt ollut muutaman kuukauden töissä. Tosiaan kolme viikkoa sitten aloitin mun kesätyöt, joka onkin jo mun neljäs työpaikka tänä vuonna (jos au pair hommat lasketaan) ja täytyy sanoa, että oon itsestäni aika ylpeä. :D En oo ikinä tehnyt näin paljon töitä ennen! Tällä hetkellä työnteko maistuu ihan hyvältä (0455 herätyksiä lukuunottamatta....), mutta meidän työporukka on tosi kiva, joka tekee töissä käymisestä mielekkäämpää. Viikonloppu suunnitelmissa on nukkumisen ja Netflxin lisäksi, viettää aikaa kavereiden kanssa ja juhlistaa yhden kaverini valmistujaisia. Saa nähdä mitä muuta keksin ennen kuin maanantai ja uusi työviikko taas koittaa. Postauksen kaksi kuvaa on otettu maaliskuisena perjantaina kun ulkona piti käyttää vielä pipoa ja lämpömittari näytti alle kymmentä astetta. Kohta ollaankin jo kesäkuussa, aika vaan lentää!!
IMG_4238

No comments:

Post a Comment