Mar 29, 2016

4 day weekend

Muistakaa käydä kysymässä kysymyspostausta varten kysymyksiä täällä !!! 

Täytyy sanoa, että neljän päivän viikonloppu eli pääsiäisloma ei olisi voinut osua parempaan kohtaan. Siitä asti kun aloitin mun työt oon ollut ihan älyttömän väsynyt. Väsymyksestä huolimatta oon jaksanut käydä treeneissä, pelaamassa, katsomassa milloin mitäkin salibandy pelejä ja viettänyt aikaa kavereiden kanssa. Välillä kyllä töiden jälkeen oon vaan kertakaikkiaan ollut niin väsynyt, että oon vaan suoraan kaatunut sängylle ja ollut tekemättä yhtään mitään enää loppu päivänä. 

image
1 Siskoselfie ♥ 2 Kattoikkuna goals

Niinkuin kaikki lomat ja viikonloput sujahtavat ohi aina tosi nopeasti, eikä tämäkään loma ollut poikkeus. Torstaina olin ihan normisti töissä 0700-1530, töiden jälkeen menin suoraan kotiin ja kuuden aikoihin kävin treeneissä. Loppuilta meni laiskotellen Netflixin ääressä. 

Perjantaina tuntui niin niin hyvältä nukkua aamulla pitkään aamu kuuden herätyksien sijasta. Söin rauhassa aamupalaa, musiikkia, blogien lueskelua, töidenhakemista, koulujuttuja... Viiden jälkeen vaihdoin vaatteet, otin kaverin kyytiin ja lähdin katsomaan Tepsin peliä, joissa on varsinkin näin play-offien aikaan ihan jäätävä fiilis katsomossa asti! Lauantai päivä sujui myöskin salibandyn parissa, katsomon puolelta taas kannustaen Tepsiä voittoon. Pelin jälkeen menin vielä Turkuun yhdelle kaverille, jossa katsottiin The Notebook leffa ja valvottiin yömyöhään. 

image
1 Tepsi voittoon! 2 Töitä töitä töitä...

Sunnuntaina makoilin kotona melkein iltaan asti seuraten pelejä netistä ja myöhemmin käytiin isän ja pikkusiskon kanssa ruokakaupassa. Illemmalla lähdin vielä Ainon kanssa ajelemaan ympäri Turkua kun ei muutakaan tekemistä keksitty. Iltaan mukaan mahtui myös auton työntämistä bensan loppuessa..... :D 

Maanantaina päätettiin aika extempore lähteä mun kaverin Elisan kanssa Helsinkiin autolla katsomaan jälleen kerran Tepsin peliä, mutta valitettavasti Tepsi hävisi, roadtrip reissu oli kuitenkin onnistunut ja naurua riitti, vaikka aluksi vähän jännitti kun olin jonkun toisen auton ratin takana kuin oman, mutta onneksi auto, minä ja Elisa selvittiin ilman kolhuja!

image
1 Koirafiltteri Snapchatissä, muistakaa seurata mua nimimerkillä: vviolaa 2 Virpojien tuomia pajunoksia 

No comments:

Post a Comment