Dec 20, 2015

Throwback to Bundeena

Muistatte varmaan kun pari postausta sitten kirjoittelin mun kolmen päivän get-awaystä hostfamilyni kanssa Bundeenaan (click!), joka on siis pieni kaupunginosa noin tunnin ajomatkan päässä Sydneystä. Ikävöin sitä kun aamulla sai herätä meren aaltojen ääneen ja nauttia aamupalaa rannalla. Ikävöin sitä kun yömyöhään istuttiin ulkona t-paidat päällä ja shortsit jalassa hyttystensyötävinä viinilasit kädessä hostmomin ja hänen parhaan kaverinsa kanssa ja puhuttiin elämästä. Ikävöin niitä kauniita rantamaisemia, joita näkyi talon jokaisesta ikkunasta. Niin ihania muistoja. Mutta onneksi oon aina kännykkä tai kamera kädessä minne ikinä menenkään ja aina valmiina ikuistamaan ne hyvät ja miksei huonot ja hauskatkin hetket joihin voin sitten palata milloin tahansa ja muistella hymyssä suin. Haluaisin hetkeksi palata niihin muistoihin ja niihin fiiliksiin, ja jakaa ne teidän kanssa. Mun puhelimesta löytyi paljon paljon kuvia, joten nauttikaa!!!!

P.S. Näistä rantakuvista tulee varmaan oikeen kunnon joulufiilis, vai mitä? ;-)

image
1 GoPro selfieeeeee ja rantatukka  2 Niin kaunista ja ihanaa ja sinistä en kestä ja tässä kuvassa ei ole siis mitään filteriä eli ihan muokkaamaton kuva on kyseessä!
image
1 Välillä kun koirakuume iskee niin voi turvautua hostäidin parhaanystävän koiraan, joka rakastaa rapsutuksia ja haleja = täydellistä 2 Nike Benassi slippersit on ollut ahkerasti käytössä heti ostopäivästä lähtien. Muistan kun joskus naureskelin kun iskällä oli ja on vieläkin melkein samanlaiset Niken "suihkusandaalit", että miten rumat ne on ja nyt voinkin samistella iskän kanssa  omien rumien sandaalien kanssa :D
image
1 Tytöt ihastelemassa rantamaisemia pyjamat päällä 2 Talo viidakon keskellä haha. Pelkäsin ihan sairaasti että vastaan tulee jättihämähäkkejä tai kilometrikäärmeitä kun kuljeskelin tuolla "viidakossa", mutta onneksi törmättiin vaan muutamaan ampiaiseen ja satoihin hyttysiin
image
1 Samana viikonloppuna juhlittiin myöskin mun hostäidin synttäreitä herkullisten leivosten ja mun leipoman Nutella kakun kera, namnam 2 Lautalla matkalla Bundeenaan. Pääsin muuten lastenlipulla hehhheh
image
1 Surffaripoikia 2 Pitsaaaaaaaaaaaaaaaa (juusto puuttuu kuvasta :| )
image
1 Paahtoleipää, pekonia, kananmunaa ja avokadoa aamupalaksi, mulle tuli ainakin nyt nälkä!! 2 Outdoor showerit eli ulkosuihkut on niin parasta
image
1 Hostisän tekemä synttäripäivällinen hostäidille, toi oli luultavasti parasta katkarapupastaa mitä oon ikinä syönyt, ihan älyttömän hyvää. Ja tietenkin shampanja lasillisen kera! 2 Koira, minä ja selfie. Mun hostäiti nauroi kun kokoajan hengailin vaan ton koiran kanssa :D
image
1 Viimeisen päivän ootd kun ilmatkin alkoivat jo viiletä niin oli aika lähteä kotiin :( GoPron kanssa oon myös kuvaillut kaikennäköistä tosi ahkerasti 2 Ensimmäisen illan spesiaali drinksut

Btw kirjoittelen tällä hetkellä lentokentältä, saa nähdä minne lentsikkani minut vie........!

No comments:

Post a Comment