Dec 15, 2015

Aussie music

Aria Awardsien jälkeen oon kuunnellut Spotifystä paljon aussimusaa eli australialaisia artisteja ja biisejä. Suoraansanottuna oon melkeinpä pelkästään kuunnellut australialaista musiikkia haha. :D Mutta mä tykkään! Ja varsinkin kun oon nyt osan näistä artisteista nähny livenä esiintymässä niin se tuo ihan eri fiiliksen ja sen "hei toi on se biisi minkä se soitti siellä keikalla"- tunteen. Ajattelin nyt siis koota pientä listaa mun tämän hetkisistä lemppari aussibiiseistä! Kertokaa teidän lempparit ja muutenkin että mitä tykkäsitte!! (Tarkka silmäisimmät huomasivatkin mukaan listalle eksyneen Mumford and Sons bändin, jotka ovat siis kotoisin Englannista eikä Australiasta, hups! Ajatuksissani lisäsin sen vain listan jatkoksi kun niiden keikkalla pääsin käymään Sydneyssä pari kuukautta sitten!)

After The Aria Awards I've been mostly listening to aussie music, aussie artists and aussie songs. Actually to be honest I've only been listening to aussie music  since that haha. :D But I like it! Especially now when I have seen some of the artists performing live, so you just get that "omg this is the song that he/she played on the gig"- feeling. So I decided to put up a list of my atm favourite songs from Australian artists! Let me know what you think and tell me your fave songs! (Btw, yes I do know that the band Mumford and Sons comes from England and not from Australia..!)

3 comments:

  1. Hyviä biisejä, tosin Mumford and Sons ei ole Australiasta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hupsista! Ajatuksissani lisäsin vaan samaan listaan kun olin katsomassa niitä täällä Sydneyssä kuukausi pari sitten :D Mäki tykkään!

      Delete
  2. Ihania kappaleita, mutta Mumford and Sons on brittiläinen yhtye :--) mutta oon kade, että pääsit näkemään Vancen ja Mumfordit livenä. Odotan nyt Mumfordien keikkaa Helsingissä kovasti <3

    ReplyDelete