Nov 1, 2015

What a week

Kulunut viikko on ollut kyllä yhtä ylä -ja alamäkeä. Välillä on ollut hetkiä milloin oon ollut yhtä hymyä koko tyttö ja hymyillyt jokaiselle vastaantulevalle kun taas välillä on ollut hetkiä milloin oon itkenyt niin paljon kivusta ja koti-ikävästä, että huhhuh. Näin sunnuntai iltana voin onneksi huokaista helpotuksesta, että rankka viikko on nyt takana päin ja innolla odotan mitä ensi viikko tuo tullessaan. Suunnitelmissa olisi ainakin aika erilainen viikonloppu ja pääsen "vihdoin" näkemään millaista elämä on kaupungin vilskeen ja Sydneyn ulkopuolella. Mutta siitä enemmän ensi viikon puolella! Nyt kuitenkin Snapchat & puhelinkuvien pariin! (Btw Snapchatistä mut löytää nimimerkillä vviolaa) Kommentoikaa muuten jotain kivoja ja mielenkiintoisia postausideoita tai millaisia postauksia te haluaisitte mun blogissa nähdä (videoita, aihepostauksia, jne ??)!!!!!!!

image
1 Viime sunnuntaina alkoi salibandy kausi täällä Australiassakin eikä kausi voinut paremmin alkaa kuin kahdella voitolla ;-) Meidän joukkue on ihan mahtava!!!!! Ei kaduta yhtään, että päätin jatkaa salibandy harrastustani täällä toisella puolella maapalloa
2 A little glass of wine never hurts, nyt on kyllä pakko ottaa vähän taukoa viinin juomisesta vaikka ei sitä tule kuin yks-kaks lasia maksimissaan kaks kertaa viikossa juotua, mutta pakko laittaa terveys etusijalle ettei tule äkkilähtöä takaisin Suomeen
image
1 Tässä mun päivät kuluivat Netflixin parissa torstaista sunnuntaihin..... Aloitin muuten uuden sarjan katsomisen nimittäin Housen ja koukussa ollaan!
2 Ava and Thomas in their superman/superwoman costumes going trick or treating, so cute
image
1 Little Thomas watching the birds, hassu poika on ihan hulluina lintuihin! Tai oikeastaan kaikkeen mikä liikkuu tai missä on pyörät haha. Kuluneen viikon aikana Thomas otti myös muutamat ensiaskeleensa ilman tukea, niin jännnääääää
2 Pakollinen "olen sairaalassa"-kuva haha :D Sairaala kokemus Australiassa oli kaikesta huolimatta erittäin positiivinen, koko ajan oltiin kyselemässä vointia ja olo oli turvallinen, kaikki sujui muutenkin yllättävän nopeasti vaikka porukkaa ravasi ensiavussa aika tiheään tahtiin torstai-iltana...
image
1 Hetken mielijohteesta päätin, että nyt mä vihdoin hankin kauan haluamani GoPron! Sitten mä vaan menin ja ostin :D Hassua miten paljon enemmän mulla on rahaa käytössä omiin menoihin että voin vaan yhtäkkiä ostaa vähän kallimmankin ostoksen... Pitäisi kyllä opetella säästämään paremmin heh. Mutta isi älä huoli, en mä mun kaikkia rahoja oo vielä tuhlannut!!
2 Kanaa ja salaattia nam! Mun hostfamilyn tekemät ruuat on varmasti asia jota tulen ikävöimään kun kotiinpaluu koittaa :-(

2 comments:

  1. Apua, mä haluan Australiaan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mene!!! Rakastut varmasti etkä halua enää palata takaisin x)

      Delete