Oct 13, 2015

I've been busy lately

Paljon on tapahtunut kuluneen parin viikon aikana ja oon ollut tosi kiireinen, mutta se ei mua oo haitannut. Päinvastoin! Mun mielestä on kivaa jos on paljon tekemistä ja nähtävää niin eipä ainakaan koti-ikävä yllätä (kyllä, mulla on silti ikävä teitä kaikkia siellä kotisuomessa älkää huoliko ♥). Kokonaiset 74 päivää oon täällä maailman toisella puolella jo viettänyt ja suunnilleen kaksi kertaa saman verran päiviä on vielä edessä. Kesä on tulossa tänne kovaa vauhtia ja viime viikolla saatiin nauttia jopa 40 asteen aurinkoisista keleistä. Nautin. Vaikka oikeasti oli ihan järkyttävän kuuma ja hyvä oli olla vaan sisätiloissa, tuulettimen vieressä jäätelö toisessa kädessä ja jäävesilasi toisessa. Tällä hetkellä asteita on noin 20 ja vettä tulee kuin ämpäristä kaatais. Mutta välillä on näitäkin päiviä! Tosiaan viime viikolla asustelin Paddingtonissa koko viikon, kävin shoppailemassa lähes joka päivä (hehe....), kävelin montamonta kilometriä, vietin mahtavan tyttöporukan kanssa viikonlopun Blue Mountainseilla, nautin auringosta ja sadekeleistä, söin hyvää ruokaa, matkustin monet kerrat junassa ja bussissa, pelasin pitkästä aikaa salibandyä ja osallistuttiin mun joukkueen kanssa yhteen turnaukseen josta voitettiin kultaa (!!!!). Viime viikko oli hyvä viikko. Odotan innolla mitä tulevat viikot tuovat tullessaan. x) 
image
1 Ei mitään hajua mikä tän herkun nimi oli mutta sovitaan vaikka että se oli pannukakkuvaniljakookosjäätelökeksinmurusuklaakastikkeella ja maku oli taivaallisen hyvä
2 Viime viikolla tuli käytyä Night Noodle Marketeilla Hyde Parkissa, pakko päästä käymään siellä vielä joku päivä! Ruoka ja se fiilis siellä oli jotain niin jees!! 
3 Aamuaurinko Three Sisters (kivimuodostelman ? :D) yllä. Todellakin kannatti herätä ennen kello kuutta aamulla
4 Maisemia junasta kotimatkalla, ei valittamista 
image
1 Kello oli kuvanotto hetkellä lähemmäs kymmentä illalla ja asteita oli ton verran. Summer is coming... 
2 Kotikadun maisemia kun olin matkalla hakemaan vanhempaa poikaa koulusta
3 Näin supersöpönihanan koiran kun olin matkalla bussipysäkille
4 Mun mielestä oli huvittavaa ja aika outoa kun äiti kysyi 4 ja 6 vee pojilta, että haluavatko he päivälliseksi sushia vai pizzaa niin vastaus oli yksimielisesti sushi. :D Olisin olettanut, että pizza on ihan ykkösvaihtoehto, mutta näin tällä kertaa! Oli muuten parasta sushia mitä oon vähään aikaan syönyt
image
1 Yksi kymmenistä vesiputouksista mitä tuli viime viikonlopun aikana nähtyä
2 TimTam tasting w/ girls yum !
3 Huikeeta olla takas sählykentillä!
4 Bondi Beach aamukahdeksalta. Hostfamily katsoi mua silmät ympäripyöreinä kun sanoin että en ollu kertaakaan mun yli kahden kuukauden täällä olon aikana käynyt Bondi Beachillä :D
image
1 Taas maisemia junasta kotimatkalla, Sydney on vaan niin kaunis kaupunki 
2 Selfieeeee
3 Viime torstain päivällinen Night Noodle Marketeilla, oli hyvää!!!
4 NBO2015
image
1 Point Piper Marina
2 Lauantain patikointireissun saldo Blue Mountainseilla + muutaman kilsan kaupungilla kävely (kerron lisää Blue Mountains reissusta seuraavassa postauksessa!)
3 Uusi juomapullo ja treenipyyhe (vaikka mä en edes treenaa lol XD)
4 Jotkut kaupunkien ja katujen nimet on kyllä niin hassuja täällä :D

2 comments:

  1. Tuntuu etten kommentoi tänne tarpeeks usein mutta tykään jokasesta sun postauksesta niiiin paljon! Pus pus, jos saan mahiksen niin ehdottomasti haluisin au pairiks samoihin maisemiin.. Nauti!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon ihana ja nautin aivan varmasti!! xx Suosittelen todellakin lähtemään au pairiksi jos semmoinen tilaisuus sattuu eteen! P.s. sun blogi kuuluu mun lemppareihin x)

      Delete