Sep 13, 2015

Weekend snaps

Follow me on Snapchat -> vviolaa

Jos musta ei blogin puolella kuulu niin muistakaa seurailla mua ja mun menoa Australiassa Snapchatissä! Sinne päivittelen joka päivä jotain, välillä vähän enemmän (=liikaa) ja välillä vähän vähemmän. Kommentoikaa myös teijän Snapchättejä niin alan seurailemaan jos teiltä löytyy kiinnostavia my storeja. x)

image
1 Lauantain lounas @Coogee Bite! Katkarapuja ja pastaa pesto- ja valkoviinikastikkeessa + smoothie = so good
2 Kävelemässä ympäri Paddingtonia. Kävin tapaamassa mun väliaikaista hostfamilyä jonne muutan viikoksi lokakuun alussa mun nykyisen hostfamilyn lähtiessä lomalle Fijille #kateellinen
3 Löysin ihan sairaan hauskan paidan Cotton On:ista, harmi vaan että ei ollut sopivaa kokoa :-( 
4 Little Ava 
5 Hostisä teki mulle ananaslimerommidrinkin perjantai illan kunniaksi
6 Söin ensimmäistä kertaa falafeleita (joita ei edes näy juusto ja salaatti kerroksen alta haha) wrapin muodossa, oli ihan älyttömän hyvääää

image
7 Perjantaina oli tosi lämmintä, joten päätettiin mennä rannalle pariksi tunniksi leikkimään ja syömään lounasta
8 Hostäitini nauroi itsensä kipeäksi kun oon tullut Australian lämpöön kylmästä Suomesta ja olin Uggit jalassa keskellä päivää ja asteita oli ulkona reilu +23 :D:D Mutta kun ne on niin mukavat....!
9 Off to lunch, vesipullo on täällä joka paikassa ihan must have kuuman auringon takia. Täytyis kyllä hankkia joku kunnon juomapullo kun noi Vossin pullot on lasia...
10 Lauantain shoppailukierroksen lopputulos. Paitarakkaus, noi suklaat on parasta ikinä ja mekko on jo toinen mekko mitä oon täältä ostanut. Enhän mä edes käytä mekkoja ????? :D
11 Maisemia rannan kallioiden kävely/lenkkeilypoluilta. Nämäkin maisemat löytyy 15 min kävelymatkan päässä kotiovelta, kelpaa!
12 Tämän päivän aamupala: muroja, banaania, pannukakkuja hunajalla ja kuumaa kaakaota

2 comments:

  1. Rakastan blogias!! Olin Australiassa viiden viikon reissulla moonta vuotta sitten ja sen mitä muistan oli ihana paikka. Pidä kivaa, haluisin takasin itsekin. Onko tullu yhtään koti-ikävää?

    ReplyDelete
  2. Kiitos <3 Australia on ihan rakkautta täytyy sanoa, toivottavasti pääset täällä vielä käymään :-) Koti-ikävä on yllättänyt muutaman kerran haikeina iltoina ja esim. synttäreinä, mutta se kuuluu asiaan!

    ReplyDelete