Sep 22, 2015

Lunchtime @ Darling Harbour

IMG_0503 IMG_0501 IMG_0472 IMG_0493 IMG_0496 IMG_0479
Tänään mun hostäidillä oli tapaaminen keskustan lähellä ja hän ehdotti, että mentäis samalla kyydillä lounaalle Darling Harbouriin. Mä tietenkin pidin ehdotusta hyvänä ja melkeinpä heti pakattiinkin lounaat, rattaat ja Tom autoon ja suunnattiin kohti keskustaa. Ihmisiä oli liikkeellä aamupäivän aikaan yllättävän paljon, suurimmaksi osaksi turisteja ja lapsiperheitä. Tällä hetkellä on vissiin meneillään "school holidays" eli viikon loma koulusta. Loma-ajat menee mun mielestä täällä ihan hassusti. :D Päivä oli tositosi tuulinen, mutta aurinkoinen, tosin koko päiväksi oli luvattu sadetta, niin enpähän valita tuulisesta kelistä hahah... Kierreltiin ympäri Darling Harbourin aluetta, katseltiin Maritime museon suuria laivoja, syötiin lounasta sillalla (vaikka syöminen meni lähinnä leivän murusten heittelemiseen lokeille :'D), ihmeteltiin äänekkäitä lintuja ja pyörittiin myös parit kaupat läpi Harbourin kauppakeskuksessa. Oli kiva saada vähän vaihtelua päivään ja tehdä vähän jotain erilaista! Mä ainakin tykkäsin ja tuskinpa Tom olisi väittänyt vastaan, että oli kiva päästä vähän omaa takapihaa, playgroupia ja Coogeen rantaa pidemmälle. Lisää näitä päiviä kiitos!
IMG_0500 IMG_0512 IMG_0499 IMG_0485 IMG_0483 IMG_0481
Tänään mun hostäidillä oli tapaaminen keskustan lähellä ja hän ehdotti, että mentäis samalla kyydillä lounaalle Darling Harbouriin. Mä tietenkin pidin ehdotusta hyvänä ja melkeinpä heti pakattiinkin lounaat, rattaat ja Tom autoon ja suunnattiin kohti keskustaa. Päivä oli tositosi tuulinen, mutta aurinkoinen, tosin koko päiväksi oli luvattu sadetta, niin enpähän valita tuulisesta kelistä.. :D Kierreltiin ympäri Darling Harbourin aluetta, katseltiin Maritime museon suuria laivoja, syötiin lounasta sillalla (vaikka syöminen meni lähinnä leivän murusten heittelemiseen lokeille :'D), ihmeteltiin äänekkäitä lintuja ja pyörittiin myös parit kaupat läpi Harbourin kauppakeskuksessa. Oli kiva saada vähän vaihtelua päivään ja tehdä vähän jotain erilaista! Mä ainakin tykkäsin ja tuskinpa Tom väittäisi vastaan, että oli kiva päästä vähän omaa takapihaa, playgroupia ja Coogeen rantaa pidemmälle. Lisää näitä päiviä kiitos!

No comments:

Post a Comment