Aug 30, 2015

I'm going through changes

Vaikka asiat olis kuinka hyvin ja hostperhe kuinka ihana on oma terveys kuitenkin laitettava etusijalle. Monen niistetyn nenäliinan, otettujen allergialääkkeiden, satojen aivastuksien, turvonneiden silmien ja kutisevan kurkun jälkeen oon tullut siihen päätökseen, että mun täytyy vaihtaa hostperhettä. Syy hostperheen vaihtamiseen on allergia. Eikä mikä tahansa allergia vaan kissa-allergia. Tämän hetkisellä hostperheellä on siis kaksi ihanaa kissaa Archie ja Pixie, joista oonkin aikaisemmissa postauksissa maininnut.

image
Superyummy brunch in Dee Why couple weeks back
Selfie timeeee

Oon kuitenkin ollut tosi onnekas ja näinkin nopeasti löytänyt jo uuden hostfamilyn itselleni! Itseasiassa pari tuntia sitten olin tapaamassa uutta hostfamilyäni heidän kotonaan BBQ lounaan ja viinilasillisen merkeissä. Perheeseen kuuluu isän ja äidin lisäksi yksi vuotias poika T ja nelivuotias tyttö A. Hostvanhemmat ovat molemmat tosi puheliaita, huumorintajuisia ja aika laid-back-tyyppejä, joka on tosijees. Lapset vaikuttivat (vielä) tosi kilteiltä, rauhallisilta ja uteliailta. Koko perhe kutsuu mua jo lempinimellä "V" haha! Uusi hostfamily asuu myös Sydneyssä, noin 30 min ajomatkan päässä nykyisestä hostfamilystäni Coogeessa. Coogee sijaitsee paljon lähempänä keskustaa ja lähimmälle rannalle, joka on Coogee beach on 10 min kävelymatka (!!!!). Oon ihan sairaan innoissani tulevasta muutoksesta, joka toivottavasti on hyvä muutos. Tosin mulle tulee ikävä tätä nykyistä perhettä, ruokaa, ja erityisesti perheen tyttöjä S:sää ja C:tä. Mutta ainahan mä voin käydä moikkailemassa jos ikävä iskee! Mun "virallinen muuttopäivä" on 10 syyskuuta eli aika pian. Vähän jännittää, että miten saan mun omaisuuden taas pakattua kahteen matkalaukkuun...

image
Ordered a little something for myself
This is what my normal breakfast looks like (+ 2 pcs of toast)

Ennen muuttopäivää aion ottaa kaiken irti mun nykyisestä perheestä ja tästä ympäristöstä. Pakko ainakin kerran käydä Warringah mallissa pyörähtämässä, "meidän" kuntosalilla juoksemassa, pitää Legend of the seeker ja The Bachelor TV-maratooni ja nauttia C:n aivan älyttömän herkullisista leipomuksista. Kohta aletaankin syömään C:n leipomaa suklaamansikkakakkua hostäidin synttäreiden kunniaksi, nam! Odottelenkin just alakerrassa milloin muu perhe saapuu niin päästään kakun kimppuun. Oon muuten jo asunut Australiassa 30 päivää! En edes tajua miten aika on hurahtanut näin nopeasti ohi. Vastahan mä olin Helsinki-Vantaan lentokentällä itkemässä silmät päästäni isin ja äitin olkaa vasten. 

2 comments:

  1. mä pelkäsin, että mullekkin kävis samanlailla, että joutuisin vaihtamaan hostperhettä allergian takia, koska näillä on koira. mut mun onneks mä en oo saanu siitä mitään oireita! (ainakaan vielä kopkop) ihanaa että löysit kuitenki nopeesti uuden hostperheen ja pääset sinne ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pidän sulle peukkuja että et joudu vaihtamaan perhettä! Ja kiitos! Uuden perheen kanssa menee aivan loistavasti, en voisi olla onnellisempi x)

      Delete