Jul 31, 2015

The beginning

Australia calling in... 0 days!

Tällä hetkellä istun yksikseni Helsinki-Vantaan lentokentällä ja venailen, että pääsen koneeseen. En tiedä mitä mun pitäis ajatella. Mä tärisen. Äiti, iskä, pikkusisko ja kaverit on hyvästelty. Onneks laitoin aamulla vedenkestävää ripsaria... :D #vaintyttöjutut haha! Mun lento kohti Singaporea lähtee 23.55. Mulla on siis yksi 3,5 tunnin välipysähdys siellä, jonka jälkeen lennän Kingsford Smithin lentokentälle Sydneeyn. Helsinki - Singapore lento kestää noin 12 tuntia ja Singapore - Sydney lento noin 8 tuntia. Pitkä päivä on siis tulossa... Ja minä olen vielä niitä ihmisiä ketkä ei pysty lentokoneessa nukkumaan sitten millään, mutta enköhän mä selviä! Pitäkää mulle peukkuja, että matkat sujuu ilman mitään hämminkejä. Seuraavaksi kuulette musta varmaan päivä pari sen jälkeen kun oon saapunut Sydneeyn ja asettautunut kodiksi. Siihen asti moimoi!!!!

image Btw jos teitä muuten kiinnostaa miten mun matka kohti Sydneytä sujuu tai ihan muuten vaan miltä mun elämä näyttää niin kannattaa lisätä mut Snapchatissä nimimerkillä vviolaa, sinne todennäköisesti päivitän aina jotain kun mulla on netti saatavilla!

Pakko vielä linkata yks biisi tähän loppuun joka jotenkin sanan tarkkaan kuvastaa mua, mun tämän hetkisiä fiiliksiä siitä mihin oon oikeen ryhtymässä... "Should I change my life or miss my flight"

10 comments:

  1. oi että jännää! tsemppiä ♥

    ReplyDelete
  2. Tsemppiä hurjasti<3

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  3. sun blogin on jostain syystä kadonnu mun lukulistalta, niin en edes tienny että oot lähteny au pairiks :o pakko liittyä sulle siis uudelleen, että pysyy mukaan sun kuulumisissa :-)

    www.tthekidult.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. No onneks löysit mun blogiin takaisin ;-) Tervetuloa!

      Delete
  4. Su blogi vaikuttaa todella ihanalta mitä selailin! Todella ihania kuvia Kyprokselta ja Tallinasta ja innolla jään odottamaan postauksia sun elämästä Australiasta. Ihan hirmuisesti tsemppiä kaikkeen uuteen mitä sielä tulee vastaan ja nauti ihan täysillä sielä olosta, iloineen ja suruineen!:)

    http://heidieveliina.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitoksia paljon!! Aivan varmasti nautin joka hetken iloista ja suruista :-)!

      Delete
  5. mistä oot löytäny ton Longchampin laukun mustilla yksityiskohdilla?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oon ostanut sen reilu vuosi sitten Longchampin liikkeestä!

      Delete