Jun 8, 2015

My graduation

Juhlat on juhlittu, lakki on päässä ja elämä taas askeleen edellä.
IMG_9116
Lakkiaispäivä oli onneksi aurinkoinen ja ihanan lämmin eli juuri täydellinen! Vaikka sadetta oli luvattu jo heti aamupäiväksi, yllätti tihkusade meidät vasta myöhemmin illalla. Ilma oli siis mitä mahtavin eikä sen takia tarvinnut tehdä erikoisjärjestelyitä. Juhlat pidettiin siis ihan vaan meillä kotona. 
IMG_9031 IMG_9164
Saarat ja minä ♥
IMG_9025 IMG_9090
Minä ja ihana Aino ♥
IMG_9040
Korkokengät jätin kaupanhyllylle ja päädyin ostamaan Tomsit! Näin jälkeenpäin ajatellen se oli yks viisaimmista päätöksistä mitä mä tein liittyen mun lakkiaisiin. :D En olisi ikinä jaksanut koko päivää korkeissa korkokengissä puhumattakaan siitä, että koulussa piti oma lakki hakea koko koulun edessä liukkaita portaita pitkin astellessa. Mun tuurilla olisin tietenkin kompuroinut siellä korkkarit jalassa ja nolannut itseni ihan totaalisesti...
IMG_9274 IMG_9312
Sain myös pieniä juttuja tulevaisuuden omaan kotiin... Vaikka muutosta ei ole sen enempää tietoakaan haha. :D
IMG_9303
Helpottunut ja onnellinen ylioppilas.

No comments:

Post a Comment