Apr 9, 2015

Pre-tasks, done!

Ennakkotehtävä ja jatko-opiskeluhaku urakka on vihdoin ohi. Pitkästä pitkästä aikaa oli aikaa vaan nauttia ihanasta ilmasta (tietenkin sisätiloissa, koska ei nyt ulos jaksa missään nimessä raahautua vaikka ilma olisi kuinka hieno) ja katsoa Netflixistä pari leffaa ja ihan vaan makoilla ja olla tekemättä yhtään mitään ja miettimättä mitään sen suurempia juttuja kuin, että mitä katsoisi Netflixstä tai että mitä söisi seuraavaksi haha.

IMG_5189_Fotor_Collage IMG_5181
Ja ainiin, tein mä banaanilettujakin tänään pitkän tauon jälkeen! On kyllä ihan lemppariherkku kun vaan jaksais paistaa. Vaikka banskulettujen tekeminen on ehkä maailman helpointa ja paistaminenkin vie aikaa vaan muutaman minuutin, mutta kuitenkin! Maistui kyllä hyvältä vaikka ulkonäkö saattaa pettää... Mä en vaan ymmärrä sitä miten jotkut saa banaaniletuista tai yleensäkin letuista niin hyvännäköisiä ?!?! :D 
IMG_5185 IMG_5182
Siis katsokaa nyt kuinka kivan näköistä ulkona oli tänään päivällä! Ja minä vietin koko päivän sisällä, mikä mua vaivaa. :D Pitäis muutenkin ryhdistäytyä ainakin syömisen ja urheilun suhteen, nyt kun on niitäkin aikaa miettiä. Oon miettinyt salikortin hankkimista. Jos hyvin käy niin musta tulee salillakävijä jo ensi viikolla. ;)

Suunnitelmissa on muuten tehdä postaus mm. uusista ihon- ja hiustenhoitotuotteista ja mun jatko-opiskelusuunnitelmista, jota oli muuten toivottu. Jatko-opiskelusuunnitelmapostausta oon tässä pikkuhiljaa jo työstänyt ja luultavasti se on seuraavan postauksen aihe. Saa nähdä milloin se on valmis julkaistavaksi. Siihen asti, aurinkoisia päiviä kaikille!!

No comments:

Post a Comment