Apr 9, 2015

Drawing, designing, stressing, etc.

IMG_5167
Reilun viikon verran oon tehnyt töitä ammattikorkeakoulujen ja yliopistojen ennakkotehtävien parissa. En olisi ikinä uskonut kuinka rankkaa se oikeasti on ja loppuakohden mulla iskikin pienisuuri paniikki sen suhteen, että saanko tehtävät ajoissa valmiiksi ja toimitettua kouluihin eri paikkakunnalle alle päivässä. Onneksi kuitenkin sain tehtävät tehtyä ja eilen postitin ne eteenpäin superpikaovellekirjeellä toivoen, että ne olisi tänään perillä... 
IMG_5177
Oon selaillut ahkerasti erilaisia sisustamiseen ja arkkitehtuuriin liittyviä kirjoja, nettiä, lehtiä, kuvia, yms. joista sain juuri sopivasti insipiraatiota ja ajatuksia mun omiin töihin. Toivottavasti mun töiden arvioijat pitää niitä mielenkiintoisina ja pääsisin opiskelemaan sellaista alaa mikä mua oikeasti kiinnostaa. Netissä hyviä insipiraation lähteitä on ainakin Tumblr ja We Heart It. Itsekin välillä rebloggailen omaan Tumblreliini (?:D) kuvia, sinne pääset klikkaamalla tästä!
IMG_5165
Oon tässä kuluneen viikon ja viime viikon aikana piirtänyt varmaan eniten koko mun elämäni aikana. Piirtäminen ja värittäminen on tosi vapauttavaa ja luovaa puuhaa, mutta se ei aina todellakaan ole helppoa, riippuen tehtävänannosta ja niihin käytettävistä välineistä. Toisinaan nautin siitä kun saa itse miettiä kaikennäkköisiä asioita ja sitten toteuttaa niitä paperille ihan oman mielensä ja värimaailman mukaan. Ja pieni haasteellisuus tuo aina oman mielenkiintonsa siihen työn tekemiseen, joka on tietenkin hyvästä. Mutta onhan se välillä aika vaikeaa, varsinkin työn aloittaminen ja suunnitteluprosessi on mulle henkilökohtaisesti se hankalin vaihe. Mutta kun on siitä selvitty niin asiat alkaa selkiintyä ja homma luistaa taas. 
IMG_5169

No comments:

Post a Comment