Mar 7, 2015

StuDYING

IMG_4998

Kerrankin mulla on niin sanotusti "hyvä syy" blogin hiljaiseloon nimittäin yo-kirjoitukset. Ylläoleva kuva onkin varmasti jotenkuten tuttu näky abeille hehhehh. Pari viikkoa sitten oli enkun kuuntelu ja äikän tekstitaito, jotka nyt tuli, oli ja meni. Ens viikolla heti maanantaina ylppärit jatkuu äikän esseekokeella, keskiviikkona on vuorossa historia ja perjantaina englanti ja sitä seuraavalla viikolla on vielä matikan yo. Lukemista ja treenailua koulukirjojen ja juttujen merkeissä on siis riittänyt ja riittää kyllä vieläkin... Ja jos joku siis ihmettelee kirjoitan vain neljä ainetta. Eniten mua noista jännittää historia. Oon yrittänyt kuitenkin mahdollisimman anti-stressaavasti, mutta tehokkaasti lukea, koska mitä enemmän stressaan niin sitä huonommin sujuu lukeminen ja itse kirjoituksetkin. Musiikki ja kaverit (ja ruoka) rentouttaa kyllä kummasti lukemisen lomassa ja silloin saa hetkeksi pois mielestä ne parisataa sivuiset koulukirjat. 

Tällä hetkellä oon yksin kotona lagailen koneella vaikka pitäis olla tekemässä aivan jotain muuta niinkuin esim olla lukemassa....... Pian oonkin lähdössä meidän kauden tärkeimpään peliin. Peli on tänään lauantaina siis Leaf Areenalla klo. 18.30 jos jotain kiinnostaa. Luvassa on kyllä jännittävää matsi! Loppuun vielä naamakuvaa ja mun uus luottolemppariraitapaita, jonka ostin Zarasta muutama viikkoa takaperin.
IMG_5003

No comments:

Post a Comment