Feb 27, 2015

Starbucks

Kun Turkulainen on käymässä Helsingissä, minne hän menee aivan ensimmäiseksi? No Starbucksiin tietenkin!

image
Viime lauantaina suuntasin Volvoni Caribialle, josta bussi lähti 0745 kohti Helsinkiä. Bussimatka sujui mukavan nopeasti ilman mitään erityisiä hämminkejä. Perillä Helsingissä olin 15 min etuajassa eli pari minuuttia yhdeksän jälkeen bussi stoppasi Kiasman päätepysäkillä. Btw haluaisin suositella OnniBussia, joka on ihan naurettavan halvasta hinnasta huolimatta ihan ykköskeino päästä Helsinkiin (tai melkeen minne vaan) opiskelijabudjetilla. Esimerkiksi mun menopaluu lippu Turku - Helsinki - Turku maksoi 8€ + 1€ varausmaksu. Ihan naurettavan halpaa!!!
image
Mun onnekseni vaikka olin suht aikaisin liikkeellä näin lauantai aamuna niin Starbucks oli avannut ovensa jo kahdeksalta. Sinne kävelin reippain askelin heti kun pääsin pois bussista ja sain hahmotettua mielessäni, että missä päin Stadia oon ja mitä kautta pääsen Stokkan kulmalle. Hyvin selvisin perille, ilman navigaattoreita tai muita. ;-) Helsingissä on kyllä aika helppoa liikkua jos siellä on muutaman kerran käynyt vaikka shoppailureissulla. 
image
Starbucksin leivät, smoothiet, patongit, kakut, leivokset, hedelmäpurkit näyttivät taivaallisen hyviltä, mutta en kuitenkaan niihin raaskinut rahojani laittaa ja olin syönyt hyvän aamupalan kotona pari tuntia aiemmin. Tilasin (toisessa kuvassa näkyvän) medium kokoisen Mango Passion Fruit tuoremehun, joka oli kalliista hinnastaan huolimatta niiiiin hyvää, että olisin voinut juoda vielä kolme lisää samanlaista! Jos vain rahat olisivat riittäneet... Niin tuoretta ja raikasta ja ahhhh! Kahvilaympäristö tossa Stokkan kulmalla oli myös tosi kiva ja yllättävän rauhallinen vaikka oltiinkin ihan ydinkeskustassa. Helsingin Starbucks toi mulle ihan samanlaisen fiiliksen kun noin vuosi sitten kun olin Jenkeissä Starbucksissa: työntekijät olivat ystävällisiä ja sisätilat mukavan simppelisti, mutta mielenkiintoisesti sisustettu. Mä ainakin tykkään!
image
Ainiin, en olekaan vielä kertonut mun uudesta laukkuhankinnasta... Vihdoin olen onnellinen Longchamp Le Pliage Hobo bagin omistaja! Reilu kolme vuotta olen tuosta haaveillut ja nyt vihdoin se on mun! x) Tosi kätevän kokoinen ja sisälle mahtuu yllättävän paljon koosta huolimatta. Ja aina muodissa oleva musta väri sopii hyvin kaiken kanssa. 

Mitä piditte tämmöisestä vähän my dayn tapaisesta postauksesta? P.S. Mun Instagramista löytyy vielä yks kuva tähän Helsinki reissuun liittyen ja mut löytää iigeestä nimimerkillä vviolaa x)

No comments:

Post a Comment