Feb 7, 2015

Morris

Ennen vuodenvaihdetta haaveilin uudesta muhkeasta ja lämpimästä talvitakista ja just sopivasti uudenvuoden aattona postista tuli ilmoitus, että mun paketti on noudettavissa. Menin oikotietä postiin ja jännittyneenä avasin paketin ja toivoin, että takki olisi sopiva ja kiva ja lämmin ja ja..... Ja niinhän se olikin! Rakkautta ensisilmäyksellä! (Jos niin voi vaatteista sanoa haha) Takki on siis Morriksen untuvatakki, joka vähän muistuttaa Svean tai turkishuppunsa takia Canada Goosen takkeja. Canada Goosen takit on kyllä niin älyttömän kalliita, mutta toisilla on varaa pistää takkiin melkein 1000 euroa, toisilla ei. Itse tuskin ikinä edes raaskisin ostaa niin kallista takkia. :I Vaikka ne onkin aika ihanan näkösiä ja varmasti lämpimiä! Mutta anyways, tämä takkiostos on kyllä ollut yksi parhaimmista takkiostoksista pitkään aikaan! Todellakin olen ollut tyytyväinen tähän! Jopa -20 pakkasilla olen helposti pärjännyt pelkästään pitkähihainen takin alla ja mun mielestä se on jo aika saavutus, koska vanhan talvitakkini alla käytin monta huppari- ja paitakerrastoa. :D Mutta se on nyt historiaa vihdoin! Mitä mieltä te ootte mun takkiostoksesta? Iskeekö teihin vai ei?
IMG_4078 IMG_4078 IMG_4092 IMG_4075 IMG_4063

4 comments:

  1. Ois kiva jos tekisit postauksen sun jatko-opintosuunnitelmista:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pistän muistiin! Kiitos ideasta :-) x

      Delete
  2. Tosi kiva takki! Sen lämpö huokuu tänne ruudun toisellekin puolelle! Tsekkaappas mun blogini, viivästynyt "linkaa blogisi" -postaus tuli ulos muutama päivä sitten ja sinä pääsit kolmen parhaan joukkoon! :)

    http://deathb4t.blogspot.fi/2015/02/linkkaa-blogisi-3-parasta.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takki on kyllä ihan älyttömän lämmin!! Ja coool käynpäs heti tsekkaamassa x) Kiitos!

      Delete