Feb 17, 2015

High school is (almost) over

Apua kun aika kuluu äkkiä!!!! Viime torstaina vietettiin penkkareita kaikialla suomessa. Karkkien keräämisen sijasta minä itse olin se joka teki pienet ala- ja yläasteen oppilaat ja myös vanhemmatkin  iloisiksi heittämällä hulluna karkkeja rekasta. Penkkareiden lisäksi vietettiin myös abipäivää  / TJ0 hauskoissa asuissa abishown voimin ja piirtämällä meidän lukion ykkösten ja kakkosten naamat täyteen. Päivä kokonaisuudessaan oli tosi hauska ja nautin joka hetkestä vaikka jalat olivatkin aika uupuneet "muutaman" tunnin rekassa seisoskelun jälkeen... Kaiken jälkeen samana iltana oli vielä lähtö abiristeilylle, joka sujui myöskin yhtä mukavasti ja hauskaa oli! Risteilyn jälkeen olin kuitenkin superväsynyt ja nukahdin varmaan minuutissa kun pääsin vihdoin omaan sänkyyn. :D Kuvia penkkareista ja risteilystä otin pelkästään kännykällä, mutta on sekin parempi kun ei mitään! Toivottavasti wanhojentanssit kakkosilla ja abien penkkarit ja jatkot sujui kaikilla kivasti! Nyt (luku)loman viettoon! ;-)

image
Meijän koulussa oli abipäivän teemana 80-luku!
Abishown fiiliksiä koulun salissa
Mun ootdna oli kolmeraitaa a-di-das ja paljon kaikkea värikästä :D
Abiristeilyltä ainoa onnistunut kuva missä näkyy mun vaatteet, top River Island jeans Zara shoes Converse bag my Grandma's 
Me spreijatut haalarit päällä ja karkit kainalossa odottelemassa rekkoja
Laivan tax freestä lähti mukaan Snö of Swedenin ihana kaulakoru, tykkään!

No comments:

Post a Comment