Feb 23, 2015

Food and fun

Hiihtolomaviikolla kun muu perhe lähti kylpylöimään Nokian Edeniin niin minä jäin aivan yksin kotiin. Se tarkoitti lähinnä sitä, että mun piti tehdä ruokaa aivan itse. Niinkuin jotkut mun kaverit saattavatkin tietää niin minä ja keittiö ei kuuluta yhteen. Mikron ja leivänpaahtimen käyttö kyllä multa sujuu, mutta siihen se sitten aikalailla jääkin. :D Jääkaapista löytyi jauhelihaa ja kaapista makaronia. Aluksi ajattelin luovuttaa ja käydä vaan hakemassa pitsaa, mutta onneksi Aino riensi mun apuun keittämään pastat ja tekemään jauhelihakastikkeet. Päätettiin myös tehdä jälkiruuaksi mikrokakkuja (jotka onnistuivat yllättävän hyvin vaikka oltiin ensikertalaisia!) ja pistää oikein kynttilät palamaan keskellä päivää haha. Ja juotiin me myös jääteetä viinilaseista. ;-) Ruoka maistui ja loppupäivä meni ajellessa ja pidettiin kiva ilta muutaman kaverin voimin meillä. Hiihtolomalla tuli myös käytyä Helsingissä hoitamassa yhtä jutskaa, josta ehkä kuulette täällä blogin puolella myöhemmin. Anyways, hyvää alkanutta viikkoa kaikille!

IMG_4925 IMG_4927 IMG_4977 IMG_4960_Fotor_Collage IMG_4929 IMG_4984
Mukikakku resepti täältä!
IMG_4944

2 comments:

  1. Oi, ihastuin blogisi nättiin ulkoasuun ja kivaan kirjotustyyliisi :-) Jään lukijaksi!

    http://heavenonearth-juuuli.blogspot.fi/

    ReplyDelete