Jan 11, 2015

TB Christmas holiday

Joululomat on lomailtu ja kouluakin on jo viikko takana. Omalta osaltani joululoma oli oikein rauhallinen ja kyllä oli ihanaa pitkästä aikaan vaan olla, rauhoittua, nukkua ja tehdä kaikennäköistä mitä arkena ei välttämättä ehtisi. Nyt kuitenkin pieni katsaus mitä kaikkea mä joululomallani puuhailin..! Toivottavasti teidän loma sujui yhtä kivoissa merkeissä. :-)

IMG_3994
Details: watch Gant purse from my lovely grandmother 
Kun joulupyhät olivat ohi suuntasin heti ensimmäisenä päivänä Skanssiin tsekkaamaan aleja. Kuitenkaan sieltä en silloin mitään löytänyt. Muutenkin joulun jälkeiset aleshoppailut on vähän jäänyt, koska en yksinkertaisesti ole löytänyt mitään. Paitsi Zarasta löysin kivat farkut ja pari paitaa. Hassua aina kun on "ylimääräistä" rahaa mitä haluaisi tuhlata niin silloin ei tietenkään löydä mitään ostettavaa. :D 
IMG_4026
Mitä on lomapäivät ilman herkkuja (suklaata), hyvää ruokaa (pizzaa) ja hyvää seuraa (Netflixiä)? Aivan, no ei mitään! Neflixistä oon katsellut muutamie leffoja ja muita, mutta yhteen sarjaan oon jäättänyt ihan tosissaan koukkuun. Nimittäin Gossip Girliin. Aivan mahtava ja draamaa täynnä oleva sarja!
IMG_3995
Joulun jälkeen meillä jatkui treenit jo 29 päivä ja samalla viikolla treenejä oli yhteensä 5 + peli päälle. Oli kyllä rankka viikko! Varsinkin siihen nähden, että ennen tota 29.12 päivää olin ollut loukkaantuneena ja melkein kuukauden poissa treenaamisesta ja peleistä. Oma henkinen ja fyysinen kunto oli ainakin koetuksella...
IMG_4012
Joululahjaksi saatu kameranjalusta pääsi heti käyttöön! Pistin pikkusiskon hetkeksi pakkaseen seisomaan mun kameran ja jalustan kanssa, että saisin muutamat asukuvat otettua hehheh. :D Eipä ainakaan kuvat olleet tärähtäneitä jalustan ansiosta. Tää kuva on otettu kun ulkona oli vielä valkoista ja lumista... Nyt ulkona onkin mukavan märkää ja ei-kiva keli. 
IMG_3989_Fotor_Collage
Pitkästä aikaa pääsin käyttämään mun lemppari Nikejä muuhun tarkoitukseen kuin treeneissä lenkkeilyyn. Mun mielestä farkut ja lenkkarit on yks mun lemppari vaatekokonaisuuksista. Niin helppoja yhdistää melkein mihin vaan ja lopputuloksena rento, mutta kuitenkin siisti asu. Itse ainakin tykkään! Tykkäättekö te käyttää farkkuja & lenkkareita yhdessä?
IMG_4024
Pitkästä pitkästä aikaan päätin "tuhlata" 10 euroa Spotify Premiumiin. Joulunaikaan oli Spotifyllä niin hyvä tarjous, ettei vaan voinut kieltäytyä. Nimittäin normaalisti yksi kuukausi Premiumia maksaa 10€ ja tarjouksena oli samalla hinnalla eli 10 eurolla kolme kuukautta Premiumia. x) Nyt voin nautiskella musiikista ihan missä ja milloin vaan!

No comments:

Post a Comment