Dec 15, 2014

Winter wanties

Vaikka talvi on vähän niinkuin jo lunta ja kunnon pakkasia vaille tullut niin ajattelin silti koota Polyvoren avulla kollaasiin muutaman jutskan minkä haluaisin / olen jo hankkinut talvea varten. Toivottavasti tykkäätte. :-) Muuten kollaasia klikkaamalle pääsette mun Polyvoreen ja sieltä löytyy lisää tietoa näistä kollaasissa olevista tuotteista esim. ostopaikat, lisäinfoa ja niin edelleen!

FASH 1

1 Superlämmin ja paksu ja pitkä talvitakki -20 pistäville pakkasille löytyy mun winter wanties listalta ensimmäisenä. Multa löytyy ennestään Abercrombie & Fitchin lyhyen mallinen talvitakki, jolla pärjää kyllä pikkupakkasilla. Löytyy myös muutama vuosi sitten Carlingsista ostettu musta parkatakki, mutta se alkaa jo vedellä viimeisiään. Onneksi talvitakkipulmaan on pian toivottavasti tulossa muutos...
2 Toisena pitäis hankkia talven pakkasia varten uusi pipo (check) ja lämpimät lapaset tai talvisormikkaat. Vuoden päivät oonkin noista UGG:in tumpuista haaveillut, mutta ne taitaa vielä jäädä kaupanhyllylle, koska ovat hinnaltaan ihan superkalliit... :-( Pipon ostin tuossa pari viikkoa sitten ja tajusin äsken, että en ole sitä täällä blogin puolella esitellyt ollenkaan. Ostospostausta monien kuukausien takaa on kyllä tulossa! Stay tuned!
3 Ja ettei varpaat jäätyisi niin talvikengät löytyy myös wanties listalta. UGG:in Classic short bootsit on palvellut mua erittäin hyvin nää kuluneet pari vuotta. Nyt kapaisin jotain vaihtelua ja oonkin vähän silmäillyt uusia UGG:eja mun kokelmaan. Mustat UGG:it kolahtaa tällä hetkellä ja mallina kollaasissa näkyvät Classic tall bootsit, Classic Cardy tai jotkut vedenkestävät yksilöt, tai sitten ihan mitkä vaan, kun kaikki näyttää niin kivoilta ja lämpimiltä haha... x) Oon myös katsellut talvi Palladiumeja, mutta ne on ehkä vähän hassun näköiset ja ei ehkä ole ihan mun tyyliä..?
4 Viimeisenä, mutta ei vähäisempänä on knee high sukat. Farkut + knee high sukat = ♥ Paras valikoima lämpimiä polvisukkia löytyy ainakin H&M:stä, mutta viimeksi kun kävin siellä niin siellä ei ollut enään kauheasti kokoja jäljellä. Täytyy varmaan tällä viikolla käydä ostamassa ettei lopu kesken! 

Oon jotenkin jäänyt koukkuun näiden Polyvoren kollaasien tekemiseen... :-D Anyways, toivottavasti tykkäsitte taas vähän erilaisemmasta postauksesta. Ja kommentoikaa ihmeessä jos teidän winter wanties-listalta löytyy samoja kuin multa! Hyvää joulun odotusta ja alkanutta viikkoa kaikille. :-)

2 comments:

  1. Et oo tosiaankaan ainoa joka on koukuttunut Polyvoreen...:-D Täällä toinen, teen kollaaseja ihan päivittäin ja välillä niiden teko tuntuu turhalta kun ei ihan joka postaukseen viitti tunkea näitä vaatekollaaseja...:-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jes ihanaa, että jollakin toisella on sama "ongelma" kuin mulla! :D Ja sama täällä! Tälläkin hetkellä muutama Polyvore postaus odottaa luonnoksissa julkaisuaan.... :D x)

      Delete