Dec 8, 2014

Throwback to Florida

Näinä saiteisina ja harmaina joulukuun päivinä sitä aina kaipailee takaisin johonkin päin maailmaa kuuman auringon alle lämpimään. Tämän vuoden alkupuolella huhtikuussa olin muutaman päivän perhelomalla Amerikassa, tarkemmin ottaen Floridassa ja vielä tarkemmin Fort Lauderdalissa sekä Orlandossa. Se oli mun kolmas kerta Amerikassa ja kerta kerran jälkeen rakastan sitä paikkaa enemmän ja enemmän. Aiemmin olin käynyt 2012 San Franciscossa ja joskus tosi paljon nuorempana Coloradossa.

Amerikka maana on kyllä semmonen paikka missä voisin, haluaisin ja luultavasti aion jossain vaiheessa mun elämää jäädä asumaan vuodeksi tai pariksi. Se kulttuuri ja se kaikki siellä on jotain niin erilaista ja hienoa ja sellaista mistä mä itse pidän. Ja tietenkin plussana kaikki ihanat vaatekaupat, halvemmat hinnat, kilometrien pituiset rannat, ystävälliset ihmiset, hyvä ruoka, monikulttuurinen ympäristö ja monia muita jutskia, jotka myöskin houkuttelee mua jenkkeihin. x) 

IMG_4193_Fotor_Collage
Floridan reissulla shoppailun, auringon ottamisen, uimisen, hyvän ruuan ja ihan vaan chillailun lisäksi tuli käytyä myös Orlandossa Disneylandissa. Disneyland oli aivan mahtava kokemus ja jos teille ikinä tulee mahdollisuus sinne päästä niin menkää ihmeessä! Siellä on paljon kaikennäköistä ihmeteltävää ja katseltavaa ihan ikäluokasta riippumatta!

Käytiin myös Orlandossa Wet n Wild vesihuvipuistossa, jossa oli tosi huikeeta! Shoppailun puolesta tuli vierailtua Yhdysvaltojen kolmanneksi suurimassa kauppakeskuksessa, joka oli siis aivan käsittämättömän järjettömän kokoinen ettei sitä voi sanoin edes kuvailla. :D Kaikki mahdolliset kaupat löytyi sieltä mitä ikinä voi vaan kuvitella. Miami beach, Orlandon Lake Eola, krokotiileja luonnossa, palaneet olkapäät, rasvainen ruoka tuli myös koettua!
IMG_4238_Fotor_Collage
Ai että noiden kuvien jälkeen tekee kyllä mieli vaan pakata matkalaukut, napata joku kiva matkaseuraksi ja ottaa ja lähteä jonnekin lämpimään...! Onko sullakin semmoinen fiilis vai onko talvi-ilmat enemmän sun mieleen? Minne päin maailmaa lähtisit jos saisit päättää? + Mulle tuli mieleen, että multa löytyy jonkin verran videomatskua tolta Floridan reissulta. Voisin koota niistä jonkin näköisen lomavideon. Miltä kuulostaa?

Lisää kuvia ja tekstiä mun Floridan reissusta löydätte alla olevista linkeistä:

4 comments:

  1. Lomavideot on aina kivoja, joten tee ihmeessä sellanen. Mä ainakin jään odottelemaan! :) Mä haluaisin kans tällä hetkellä lähteä ulkomaille, mut opiskelut rajottaa ihan hirveesti. Kesän alussa ois kuitenkin tarkotus lähteä etelään, joten sitä odotellessa.. Ihana blogi sulla :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesää ja lomailua odotellessa! Tovottavasti säkin pääset jonnekin lämpimään ja hetkeksi unohtamaan opiskelut.. :-) Lomavideota tuolta Jenkeistä on siis tulossa! Ja kiitos paljon! :-) xx

      Delete
  2. Todellakin video!! Itekkin haluisin kovasti Yhdysvaltoihin, missä paikkaa Floridaa tarkkaan ottaen olitte? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Videota on tulossa! Ja Jenkit on kyllä aivan unelma paikka!!!! Oltiin Fort Lauderdalissa, Miamissa ja käytiin myös Orlandossa. :-)

      Delete