Dec 17, 2014

Ootd 16122014

Pitkästä aikaa asukuvia! Kerrankin koulun jälkeen oli vielä valoisaa, asu poikkesi siitä perus farkut+huppari tyylistä ja kuvaajakin löytyi. Tietysti käytin tilaisuuden hyväksi ja päätin kuvauttaa mun (tiistain) päivän asun! Itse tykkään ainakin tosta neuleesta tosi paljon ja vaikka se onkin ollut mulla jo kuukaden tai toisenkin niin vasta nyt laitoin sen ekaa kertaa päälle. :D 

Ja näin ihan btw oonko mä ainut kenen mielestä on outoa, että jouluaatto on tasan viikon päästä tai että mulla ei oo yhtään joulufiilistä?! Suurena syynä mun joulufiiliksen puuttumiseen on varmaankin se ettei maassa ole lumen hiutalettakaan tai se, että en ole vieläkään ostanut yhtä ainuttakaan joululahjaa... x) No onhan tässä vielä vähän aikaa!

IMG_3708_Fotor_Collage IMG_3751 IMG_3745_Fotor_Collage IMG_3796
sweater United Colors of Benetton top Zara jeans Tiger of Sweden shoes Nike watch Gant
IMG_3774

No comments:

Post a Comment