Nov 3, 2014

Something new & good for my back

Pitkäaikaisen selkävamman takia mun oli aika sanoa hyvästit tennareille eli Converseille ja Vanseille... Tasapohjaiset tennarit ei siis tee mun selälle kauheen hyvää joten niitten tilalle mun piti hankkia jotkut paremmat vapaa-ajankengät. Viime torstaina kävin pikasesti ennen treenejä Ainon kanssa Intersportissa ja sieltä löysin aivan ihanat ja just viimeiset oikean kokoiset kengät. Olin aiemmin katsonut netistä samantyylisiä, mutta missään kaupoissa en ollut semmoisia nähnyt, mutta ihme ja kumma Intteristä löytyi! Ja vielä Turusta! Noista kengistä oon kuullut pelkkää hyvää ja  parin käyttöpäivän jälkeen oon tosi tyytyväinen ostokseeni. Oon myös niin onnellinen kun löysin vihdoin paremmat kengät, ettei tarvitse enää pelätä mun selän puolesta, että se menisi pahemmaksi kenkien takia. :') 

IMG_2228
Tässä ne nyt ovat! Nike Roshe Run:it! Mitäs tykkäätte? Löytyykö sieltä ruudun takaa muita Roshe Runejen omistajia? :-)

3 comments:

  1. vastaaks noi sun mielestä sitä kokoo mitä pitääki? :-) oon kuullu paljon, että olis pienempää kokoo, enkä oikeen tiiä pitäskö mun ottaa normaali vai vähän isompi koko.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mulla ainakin kun ostin viikko sitten niket niin yleensä mun kengät koko on 39-39,5 mut parhaimmat jalassa oli kokoa 40,5 joten kannattaa ottaa ees 0,5 kokoo isompi :)

      Delete
  2. Mikä sun selässä siis on? Ja hei sulla on ihan mielettömän kiva tyyli! Oon jo pitemmän aikaa seurannu sun blogia ja jotenki sun tyyli on vaan on niin kiva :)

    t. Toinen pitkäaikaisen selkävamman omistava

    http://wilmaheidi.blogspot.fi

    ReplyDelete