Oct 16, 2014

Yellow Crazy Days

Viime viikkoisilta Hulluilta Päiviltä aka Hullareilta muutamia ostoksia mitä sieltä tarttui mukaan...
IMG_2050
Tiedättekö sen tunteen kun kännykästä loppuu akku kesken kaiken ja päivä ei oo ees vielä puolessa välissä? Mä ainakin tiiän ja siihen pulmaan oli pakko hankkia jo kauan tarvittu varavirtalähde. Muutama viikko ennen Hullareita olin käynyt Stokkalla etsimässä jotain millä sais kivasti kännykän ladattua aina kun se latausta tarvitsisi. Törmäsin silloin tähän Urban Revolt PowerBank jutskaan, millä saa siis kännykän ladattua ainakin kaks kertaa tyhjästä täyteen! Hintaa tällä silloin oli 20€, mutta silloin en vielä raaskinut ostaa tätä. Hullareilla tätä samaa myytiin 13€ hintaan ja silloin en kyllä enää ostamista epäröinyt! Oon ollut super tyytyväinen tähän ja tää on todellakin tullut tarpeeseen. Varsinkin viime viikonloppuna pelireissulla Turku-Tampere-Oulu-Turku en ois ikinä selvinnyt koko reissusta ilman tota!
IMG_2049
Mun mielestä Maybelline Baby Lipsit on ylivoimaisesti parhaita huulirasvoja. Ekat Baby Lipsini ostin meidän lomamatkalta Floridasta ja siitä asti oon käyttänyt niitä ahkerasti. Suomeen BL:ät on tullut vasta vähän aikaa sitten ja jenkki hintoihin verrattuna ne on aika kalliita. Jenkeissä noi maksoi reilu 3 dollaria eli euroissa vähän reilu 2 euroa kun taas täällä suomessa noista saa maksaa melkeen viis euroa kappaleelta! Nyt kuitenkin Hullareilla oli tarjous, jossa sai kaks kappaletta viidellä eurolla! Ostin siis ton aika perus eli "Intese Care" mitä mulla on ennenkin ollut ja uuteen kokeiluun ostin "Cherry Me", josta oon tykännyt kovasti! Näin jälkeenpäin harmittaa, että ostin vaan noi kaks kun ois noita pitänyt ostaa säästöönkin muutama. x)
IMG_2051
Invisibobblet oli aika lailla heräteostos, jotka nappasin vaan mukaani samalla kun jonotin kassalle. Mulla on ennestään ollut "feikki" Invisibobbleja Prismasta, jotka on hoitanut hommansa aika hyvin. Yks iiiso miinus niissä feikeissä kuitenkin oli nimittäin se, että ainakin mulla ne meni poikki tosi helposti. Ajattelin nyt siis kokeilla näitä aitoja ja oikeita. :D Toivottavasti nää on kestävämpiä!
IMG_2052
Huivia syksyä ja talvea varten olin metsästänyt jo vähän aikaa ja olin puoliksi jo menettänyt toivoni sen oikean huivin löytämisen suhteen. Kunnes törmäsin tähän Gantin 100% lampaanvillaiseen yksilöön Stokkalla. Aluksi mietin, että onko tää yhtään mun tyylinen tai sopiiko toi väri mulle ollenkaan, mutta kuitenkin loppujenlopuksi päädyin tän kanssa kassalle. Eikä toi huivi ollut hinnallakaan pilattu niinkuin muut Gantin tuotteet yleensä on... Ei harmita kyllä yhtään, että kiikutin ton kassalle!
IMG_2047
Mitäs tykkäsitte ostoksista?! Itse ainakin oon tositosi tyytyväinen! 

PS. Loppuviikosta luvassa yllätyspostausta! Stay tuned. ;-)

2 comments:

  1. Mimmonen hinta huivilla? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. En kyllä muista ollenkaan kun maksoin lahjakortilla. :D Alle 40€ se kuitenkin oli!

      Delete