Oct 13, 2014

School picture

IMG_1391_Fotor_Collage
Tää postaus on ihan superisti myöhässä, mutta ei sen väliä! Tämmöinen koulukuva tänä vuonna sitten tuli ja siihen tulokseen oon taas tullut, että paremminkin ne ois voinut mennä (tai pahemmin haha), mutta ihan tyytyväinen kuitenkin oon. :-) Kun nää koulukuvat tuli meille postilaatikkoon tajusin, että nää olikin sitten mun elämäni viimeiset kouluvat tai ainakin niin mä luulen. Hassua ja tositosi outoa ajatella, että muutaman kuukauden päästä jään lukulomalle ja alan lukemaan mun viimeisiin kirjoituksiin,  sitten käyn kirjottamassa muutamat aineet keväällä ja kesän alussa mä valmistun lukiosta ylioppilaaksi. Ainakin toivottavasti! Apua aika kuluu niin nopeasti! Justhan mä vasta alotin lukion??? Oonko mä ainoa kenen mielestä aika kuluu nykyisin ihan hirmu nopeasti?

Anyways viime yönä saavuin n. kolmen aikoihin aamuyöstä kotiin pelireissulta Tampereelta ja Oulusta. Nyt on virallisesti säbäkausi 2014-2015 lähtenyt käyntiin!!!! Bussimatka Oulusta Turkuun tuntui ihan älyttömän pitkältä ja varsinkin näin selkävammaisena melkeen 10 tunnin bussissa istuminen ei tee kauheen hyvää. Omaan sänkyyn oli kyllä ihana käpertyä pitkän bussin matkan jälkeen ja aamulla sai onneksi nukkua pitkään, koska viime viikon perjantaina mulla alkoi viikon mittainen syysloma. x) Tää loma osui kyllä just sopivaan paikkaan...!

Tällä viikolla ajattelin ainakin panostaa koulujuttuihin, treenaamiseen ja mun blogiin. Mulla on muutamia koulujuttuja rästissä niin pitäis ne ainakin saada hoidettua pois alta. Ja mitä treenaamiseen tulee niin valmentaja lupaili, että tästä viikosta tulee tosi rankka treeniviikko. Saa nähdä selviinkö tästä viikosta hengissä. :D Blogiin ajattelin panostaa siten, että tällä viikolla tulee ainakin ostospostaus pitkästä aikaa, laulu/kitaravideo jos saan sen kuvattua ja mahdollisesti vielä "must have" -postaus syksyn&talven vaatteista. Miltä kuulostaa? :-)

No comments:

Post a Comment