Sep 14, 2014

past week

Hupsheijaa päivät hurahtaa ihan hirmu nopeesti ohitse, paitsi koulussa tunnit tuntuu ikuisuuksilta. Varsinkin matikantunnit, koska en tajua yhtään mitään ja yo-kirjotukset lähestyy uhkaavasti... No onneks niihin on kuitenkin vielä jonkin verran aikaa niin ehtii kertailla! Mun päivät on lähinnä mennyt vaan koulussa ja treeneissä. Yleensä meen koulusta suoraan treeneihin ja illalla oon kotona joskus ihan sikkemyöhään enkä sen jälkeen jaksa tehdä oikeestaan mitään. Tietty jossain välissä täytyy nähdä kavereita, ottaa vähän rennosti sen minkä kerkee ja niin eihän läksyjäkään voi unohtaa.
IMG_1087_Fotor_Collage Keskiviikkona Turkuun avattiin kauan odotettu Burger King! Tietenkin oli pakko käydä siellä heti avajaispäivänä tsekkailemassa ja hyvältä siellä näytti, ja maistui! Ajateltiin aluksi skipata koko avajaispäivä, koska luultiin paikan olevan ihan täynnä ihmisiä ja ruuan saamisessa menisi varmaan ikuisuus, mutta toisinkävi. Ruuan tilaaminen ja saaminen oli yllättävän nopeeta ja vain viiden minsan odotuksen jälkeen oltiin jo pöydässä syömässä! Mun mielestä ainakin aika nopsaa toimintaa siihen verrattuna, että se oli avattu vaan pari tuntia sitten. Isot peukut siis bk:lle!

IMG_1162 IMG_1046 Eilen meillä oli treenipeli Tampereen Kooveeta vastaan (ne jotka ei tiedä, pelaan siis salibandyä!). Mun osalta peli meni vähän niin ja näin, koska mun selkä meni taas viime treeneissä melkeen siihen kuntoon, että olin lähdössä ambulanssilla hallilta päivystykseen... Mutta ei onneks kuitenkaan tarvinnut! Pakko kyllä saada tää selkä kuntoon enne kauden alkamista, johon on muuten 27 päivää!! #excited Meidän kausi lähtee käyntiin ylläripylläri Tampereella, mutta tällä kertaa Classicia vastaan. Ens kaudesta yleisesti mulla on aika korkeet tavoitteet, mutta tiiän hyvin, että siellä tulee tosi kovia joukkueita vastaan, mutta ei meidänkään jengi mikään ihan huono ole. ;-) No mutta saada nähdä mitä tuleva kausi tuo tullessaan! Anyways kuullaan taas ens viikon puolella!

2 comments:

  1. ihana postaus & ihanii nää kuvat ! varsinki toi viimenen kuva :-) + oot muuten tosi kaunis

    http://aurorarebecca.blogspot.be/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon! :-) xx Sun blogis on muuten superkiva!

      Delete