Jul 17, 2014

HKI 2/3

IMG_8625
Ihana aurinko ja ihana Helsinki. Nyt jo mietin seuraavaa viikonloppu reissua tonne ihanaan kaupunkiin. Vaikka mun rahatilanne ei siitä tykkää, mutta ehdottomasti pakko Helsinkiin on vielä päästävä ennen kuin loma loppuu! 
IMG_8782
Let's go to the beach..!
Fotor0717133021 IMG_8587 IMG_8632
Lempparilaukku ja lempparikengät! Pitäis varmaan pikku hiljaa alkaa metsästämään uusia Niken lenkkareita! Vanhat Nike freerunit, jotka on mua palvellut enemmän kuin hyvin niin alkaa pikku hiljaa jo mennä rikki... :-( Noi on kyllä ollut mulla jo pari vuotta niin ei mikään ihme kylläkään.
IMG_8505 IMG_8611
Mun mielestä Helsinki on niin ihanan erilainen kaupunki jos vaikka verrataan mun kotikaupunkiin Turkuun. Esimerkiksi Turussa pääset paikasta toiseen vaan bussilla kun taas Helsingissä vaihtoehtoja bussin lisäksi on metro ja raitiovaunu ja muutenkin ainakin mun mielestä julkinenliikenne pääkaupunkiseudulla toimii paljon paremmin kuin täällä Turussa päin. Ja onhan Helsingissä paljon enemmän erilaisia kauppoja ja ravintoloita ja muita mitä ei Turusta löydy. 
IMG_8601 IMG_8749 IMG_8566 IMG_8809 IMG_8793
Viimeisenä Helsinki päivänä suunnattiin Lauttasaaren rannalle ottamaan aurinkoa! Ilmat suosivat ja lämpöä riitti, mutta uimaan en kuitenkaan uskaltanut mennä haha. x) Ehkä sitten ens kerralla... Tuolla rannalla oli muuten ihan älyttömän paljon ihmisiä eikä mikään ihme kun päiväkin olin niin älyttömän kuuma!
IMG_8810

1 comment:

  1. Tosi kiva ulkoasu ja ihanat vaatteet noissa kuvissa!

    ReplyDelete