Jun 24, 2014

hair care faves

IMG_9853
Tangle Teezer ♥ Muistan kun joskus reilu vuosi sitten olin etsimässä uutta harjaa itselleni vanhan tilalle ja yksi kampaaja suositteli mulle Tangle Teezeriä. Silloin tyrmäsin tuotteen täysin ja yritin vaan uskotella kampaajalle, että eihän tolla harjalla pysty ollenkaan mun luonnonkiharoita selvittämään. Vuosi siinä vierähti kun sain itsellenikin uskoteltua, että Tangle Teezeriä parempaa harjaa ei oikeasti ole ja en vaihtaisi tota harjaa kyllä mihinkään toiseen!

IMG_8295
Aussie Miracle recharge moisture ♥ Aussien tuotteet on ennestään aika tuttuja mulle, mutta tämän uskalsin ostaa vasta muutama viikko sitten kokeiluun. Muutaman kerran käytön jälkeen, on pakko taas todeta, että Aussien tuotteiden laadusta ei kyllä voi kiistellä. Hiukset tuntuu heti paljon terveimmiltä, kosteutetuilta ja paremmin voivilta. Plussana tietysti aivan ihana tuoksu!

IMG_9852
Invisibobble hair ring ♥ Puhelinlankaponnareita olin nähnyt ihan liian useassa blogissa, joten pakko munkin oli ostaa noita ja selvittää mikä niissä on niin hyvää. "Ei ponnarirajaa, ei päänsärkyä, helppo irrottaa hiuksista ja hellävarainen." Noita asioita siis mainostetaan Invisibobbleissa. Ponnarirajaa mulle ei ainakaan tullu vaikka pidin koko päivän Invisibobblea päässä ja se on tietty hyvä! Päänsärkyä mulle ei muutenkaan tuu ponnareista joten... Mutta Invisibobblen irrottaminen mun luonnonkiharista (almost afro) hiuksista osoittautui pieneksi haasteeksi. Varsinkin jos kierrän ton ponnarin kahdesti mun hiusten ympärille. Mutta siitäkin selvittiin pienellä repimisellä ihan ok hyvin hehheh... Loppujen lopuksi Invisibobblet on mun mielestä aika hyviä ponnareita! Ihanaa saada vähän vaihtelua normiponnareiden tilalle. :-) Ainoa miinus noissa on se, että ainakin mulla noi katkeaa ehkä vähän liian helposti.

Fotor0317121122
Moroccanoil ♥ Oon Maroccanoilia nyt käyttänyt reilun vuoden ja se on kyllä ollut yks parhaista hiustenhoitoon liittyvistä ostoksista mitä oon ikinä tehnyt. Ennen Maroccanoilin ostamista luin muutamia arvosteluita, joissa siitä kirjoitettiin pelkkää hyvää. Myös ennen ostamista mua mietitytti sen hinta joka on siis n. 50 euroa, mutta se on todellakin hintansa arvoinen. Ei liian öljyistä, pehmeä ja ihana tuoksu ja sopivan riittoisaa. Parempaa hiusöljyä saa kyllä etsiä!

Löytyykö teijän hiustenhoitotuotteidenlempparilistalta samaisia tuotteita? Ja mielipiteitä tästä postauksesta? Lisää näitä vai ei lisää näitä? :-)

6 comments:

  1. Kiva ulkoasu sun blogilla ja Tangle Teezer on kyllä paras!! :D http://somnium-mk.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! :-) Ja oon ehdottomasti samaa mieltä sun kanssa! x)

      Delete
  2. http://attractioniseverythingthereis.blogspot.fi/

    Sun blogista on arvostelu mun blogissa! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Käyn heti tsekkaamassa ja kiitos!! :-)

      Delete
  3. Tiedätkö mistä noita puhelinlankaponnareita saisi halvalla? Haluaisin kokeilla niitä, mutta hinnat ovat olleet aika korkeita, mitä olen katsellut kaupoissa. Olet myös tosi nätti, ja silmäsi ovat kauniit! (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiiitos!! :-) Ja noita puhelinlankaponnareita saa suht edullisesti ainakin Prismasta ja Glitteristä. x)

      Delete