May 9, 2014

last weekend and this week

#lazydayn kunniaksi muutama kuva kuluneelta viikolta ja viime viikonlopulta!
Tänään suunnitelmissa on tehdä ei-mitään. Kuulostaa mun korvaan ainakin aika hyvältä. B-) Tai no oon mä makoillut sängyssä / sohvalla, ilmoittautunut syksyn ylioppilaskirjoituksiin (apua!), jutellut FaceTimessa Danin kanssa, kuunnellut hyvää musiikkia, harjoitellut uutta biisiä kitaralla (haluatteko muuten maybe jotain lauluvideota tänne blogin puolelle pitkästä aikaan?) ja ottanut ihan vaan rennosti. x) Mutta anyways, nyt niitä kuvia..!

IMG_6829
Jeejee sain mun puhelimen taas toimimaan, vaikka näyttö onkin edelleen rikki... Eli siis kaikille tiedoksi, että Whatsapp, KIK, Instagram (yms.) aka some on mulla taas käytössä! Instagramista mut löytää nimellä vviolaa ja samalla nimellä löytyy myös KIK:istä!
IMG_6841 IMG_6665 IMG_6840
Pari postausta sitten kerroin kun olin bongannut Netflixistä Silta-sarjan, jonka ekan tuotantokauden katsoinkin jo muutamassa päivässä! Mutta onneksi löysin netistä kakkos tuokkarin, englannin kielisellä tekstityksellä kylläkin, mutta eipä haittaa! Ihan sairaan mielenkiintoinen sarja pakko sanoa, suosittelen jos vähänkin kiinnostaa rikos/jännityssarjat!!
IMG_6854 IMG_6823 IMG_6822
Viime sunnuntaina poikettiin ihanien Saaran ja Saaran äidin kanssa Turussa syömässä herkulliset salaatit Smo & Fro:ssa, oli muuten ihan älyttömänsuperhyvää!!! Smo & Fro löytyy siis Turusta Hansasta eli ihan keskustasta. :-)
IMG_6826 IMG_6710
Käytiin yks päivä Saaran kanssa torilta hakemassa tuoreita mansikoita ja päätettiin vielä poiketa kaupan kautta hakemassa suklaakastiketta! Nam!
IMG_6560 IMG_6821 IMG_6713 IMG_6569
Lovely Sulo ♥

2 comments:

  1. Mä katoin Sillan molemmat kaudet sillo jo ku ne tuli telkkarist :-D kolmatta osaa odotelles.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ihan superjännä sarja pakko sanoo..!!!!

      Delete