Jan 11, 2014

new love: MacBook

Vihdoin ja viimein mun yksi unelmistani kävi toteen, nimittäin perjantaina rikkinäisen koneen tilalle hankittiin kauan odotettu MacBook! Tää on ihan uskomaton verrattuna mun edellisiin läppäreihin. Tietysti positiivisesti. Kaikki on niin nopeeta, helppoa ja yksinkertaista. Jotenkin hassua kun on ennen tottunut siihen, että kone aukeaa parissa minuutissa ja nettiin pääsee vasta odotettuaan muutaman minuutin lisää. Nyt kaikki tapahtuu ihan muutamassa sekunissa! Tykkään ihan tositosi paljon! En ookkaan pystynyt pitämään näppejäni erossa tästä MB:stä, koko ajan löytyy uusia juttuja ja ominaisuuksia. x) Nyt koulujutut ja bloggaaminen sujuu taas helpommin ja mielekkäämmin. :) Tiivistettynä vois sanoa, että oon rakastunut. ♥ Muuten heihoi muutkin Macin käyttäjät!!! Oon vielä aika tietämätön tän koneen käyttämisessä yms eli otan mielelläni vastaan jotain hyviä vinkkejä tai ohjeita!

Finally one of my dreams came true... because on Friday in place of my old broken laptop I got a long-awaited MacBook! It's so unbelievable that everything happens so fast and smooth and simply because you've got used to waiting soo many minutes turning the computer on and getting to the internet but now all that happens in few seconds! Me likey! Now school stuff and blogging works out more easier. :) Summarized: I have fallen in love. ♥ 

IMG_7926_2 IMG_7927_2 IMG_7928_2 IMG_7929 IMG_7931

2 comments:

  1. haha muistan kun sain about vuosi sitten mun mb:n, olin niin happy happy koska vanhalla koneella meni se puol tuntia että se aukes ja toinen puol tuntia että oli netti auki :D nyt macbookilla tarvii sormia napauttaa ja kone on auki + netti esillä.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahhhhh mb on kyllä jotain niin unelmaa muihin koneisiin verrattuna! x)

      Delete